Tule mukaan pelaamaan!

Turun Ringeten suuntana on tulevaisuus. Haluamme olla mukana kehittämässä aktiivisia ja hyvinvoivia lapsia ja nuoria sekä tulevaisuuden huippupelaajia. Lisäksi haluamme tarjota aikuisille mielekkään harrastuksen hyvissä olosuhteissa.

Uudet pelaajat aloittavat ringeten Jannin johdolla 4-9-vuotiaille suunnatussa Ringettekoulussa. Siellä opetellaan luistelua ja ringeten perustaitoja leikin varjolla. Kauden hinta on 80 euroa. Kaudella 2022-2023 seurassamme toimii myös nuorille ja aikuisille suunnattua höntsäringetteryhmä Ringettepartio Kupittaalla. Vuorolle ovat tervetulleita myös miehet.

Jos sinulla on aiempaa kokemusta pelaamisesta, luistin kulkee ja rengas pysyy mailassa, ota yhteyttä suoraan sopivan joukkueen toimihenkilöihin. Heidän yhteystietonsa löydät suoraan kunkin joukkueen sivulta.

Ringetteä voi harrastaa myös muuten kuin pelaamalla. Valmentajia, joukkueiden toimihenkilöitä ja tuomareita tarvitaan aina. Mikäli maailman paras harrastus kiehtoo, ota rohkeasti yhteyttä: toimisto@turunringette.fi ja tule mukaan!

Turun Ringette

Suomen vanhin ringetteseura Turun Ringette tarjoaa vauhdikasta harrastus- ja kilpailutoimintaa maailman nopeimman jääpelin parissa. Kaudella 2022-2023 joukkueemme osallistuvat F-, E- ja D-junnujen sekä naisten aluesarjaan. Lisäksi seurassamme toimii aktiivinen Ringettekoulu ja aikuisten harrastajien höntsäporukka Ringettepartio, johon mahtuu myös miehiä. Olemme saaneet toiminnastamme Valon lasten ja nuorten Tähtiseura-tunnuksen.

Tue yhteistyökumppaneitamme!