N Zhu Zhu Pets

Turun Ringeten ZhuZhu Pets superhamsterit on jo käsitteeksi muodostunut ilmiö lounaissuomalaisella ringettekartalla. Tähän timanttiseen joukkueeseen kuuluu sekalainen seurakunta entisiä SM-sarjapelaajia ja ikuisia höntsääjiä. Joukkue on jyrsinyt tiensä Länsi-Suomen aluesarjan mitalipeleihin jo useampana vuonna ja mestaruusjuhliakin on päästy juhlimaan joukkueen historian aikana useampaan otteeseen. Viimeksi suomalaisen ringeten 40-vuotisjuhlakeväänä 2019.

Viime vuosina joukkueeseen on ollut niin paljon tunkua, että kaikki pelipaikat ovat täyttyneet jo hyvissä ajoin ennen kautta. Treenivahvuuteen mahtuu kuitenkin (lähes) aina mukaan. Tämä joukkue ei vaatteilla koreile, sillä jopa seuran hallituksen jäsenten on kuultu ihmettelevän, pelaako joku joukkue vielä näillä sekalaisilla teipatuilla retropaidoilla.  Moni ZhuZhu-pelaajista on jollain tasolla mukana myös Turun Ringeten vapaaehtoistoiminnassa niin seuratehtävissä kuin valmentajina.