Ringettepartio

Haluaisitko kokeilla ringetteä ohjatusti joukkuetoiminnan ulkopuolella? Ringettepartio on uusi, matalan kynnyksen harrastusvaihtoehto, joka auttaa sinua oppimaan rinkelöinnin salat ja pääsemään alkuun aivan mahtavassa kuntoiluharrastuksessa.

Mitä?

Ohjattua ringetteä säännöllisin vuoroin. Tunneilla opetellaan luistelua ja mailankäsittelyä sekä pelataan ringetteä. Voit tulla mukaan joko säännölliseen seuratoimintaan tai tilata Ringettepartion ohjaamaan kokeilukerran työpaikan tyky-päivään, polttareihin tai kaveriporukalle.

Missä?

Turun Ringeten jäävuorolla Kupittaalla tai Varissuolla tai osto- tai ulkojäällä siellä, missä sinulle parhaiten sopii.

Kaudella 2022-2023 Ringettepartion vuoro on sunnuntaisin Kupittaan Marli Areenalla klo 18-19.

Kenelle?

Kaikille reippaasta ja tehokkaasta kuntoilusta sekä huippuhauskasta joukkuepelistä kiinnostuneille tai työ-, kaveri-, opiskelija-, koululais- ja vaikka polttariporukoille.

Miksi?

Matalan kynnyksen harrastusvaihtoehto niille, jotka haluavat liikkua hyvässä porukassa vauhdikkaasti. Ringetessä on helppo päästä pelin alkuun, koska rengasta on helppo hallita ja kontaktittomuuden vuoksi mukana pärjää vähemmilläkin varusteilla.

Miten?

Syksyn jäät saadaan tietoon kesän aikana ja ilmoitamme niistä sekä ilmoittautumisesta nettisivuillamme heti, kun meillä on tarkempaa tietoa. Voit myös varata itse jäävuoron ja tilata Ringettepartion ohjaamaan vuorosi. Aikaa tarvitaan n. 2 tuntia.

Alkuun pääsee, kun jokaisella osallistujalla on luistimet ja kypärä. Ringettepartio tuo lainaksi renkaat ja mailat sekä peliliivit.

Mitä maksaa?

Turun Ringeten Ringettepartio-vuoroilla saa käydä maksamalla jäsenmaksun, joka on 30 euroa. Lisäksi edellytämme Partioon osallistuvilta harrastelisenssin (10 €) hankintaa.

Yritys- ja yksityistilaisuuksien hinta määräytyy osallistujien mukaan. Hinta on 10,-/henkilö + 50 € ohjausmaksu. Jään maksaa tilaisuuden järjestäjä, mutta autamme tarvittaessa varauksissa.

Alle 18-vuotiaiden koululaisryhmille Ringettepartion kokeilutunti on maksuton, mikäli jää järjestyy koulun kautta.